Konténer rendelés 15. kerület

Hogyan tervezze meg a konténerrendelést a 15. kerületben?

A konténerrendelés a 15. kerületben is gördülékenyen megy, ha minket választ, de jó, ha tudja, hogy címtől függően másképp érdemes készülnie. Íme egy kis segítség!

A 15. kerület bővelkedik lakótelepekben, de rengeteg családiházas övezet is van a környéken, és az előkészületeket illetően csöppet sem mindegy, hogy a konténerrendelés Budapest melyik részén történik. Az alábbiakban mindkét esetet megnézzük egy kicsit közelebbről és adunk néhány olyan tippet is, ami címtől függetlenül jól jöhet, amikor konténerre van szükség.

Ha lakótelepre rendel konténert

A lakótelepek sajátja, hogy a konténerek elhelyezésére korlátozott hely áll rendelkezésre és a hulladékgyűjtés is sokkal körülményesebb. Fontos, hogy ebben az esetben előre egyeztetnie kell a házkezelővel, valamint a közterület felügyelettel, hogy pontosan hol és meddig állhat a konténer, ezen felül engedélyre is szükség lesz.

A kerületben a közterület használat engedélyköteles, a kérelmek ügyintézése a polgármesteri hivatal ügyfélszolgálatán működik, ide mindenképp érdemes ellátogatnia a rendelés előtt, hisz az ügymenetre rá kell szánni az időt. A közterület használati díjat a kérelem benyújtásakor kell megfizetni, az összeg az illetéken kívül függ a konténer méretétől és a tárolás időtartamától is.

Végül nem szabad elfelejteni, hogy amennyiben konténerrendelésre van szükség, az azt jelenti, hogy komolyabb munkálatokra kerül sor, vagyis figyelembe kell vennie a házirendet és a zajszintet is. Célszerű előre egyeztetni a szomszédokkal, hogy mire számíthatnak, így egyszerűen el lehet kerülni a konfliktusokat.

Ha családi házba rendel konténert

Családiházas övezetben ennél jóval kevesebb dologra kell figyelni, de azért itt is foglalkozni kell a tervezéssel. Általában van hely a konténer számára, az akár a telken is állhat, ha a kapu méretei és a körülmények ezt lehetővé teszik, és ilyenkor értelemszerűen nem kell közterület használati engedélyért folyamodni, tehát annak díjával sem kell kalkulálnia a költségvetés tervezésénél.

Arra viszont ügyelni kell, hogy a konténer ne zárja el a járdát pakolás és szállítás közben sem, ha pedig több napra szól a bérlés, ajánlott lefedni, hogy az esetlegesen kiszóródó hulladék ne zavarja a környezetet. Szintén érdemes egyeztetni a környéken lakókkal, hiszen a munkálatok ebben az esetben is zajjal járnak, ami még akkor is zavaró lehet, ha nincs szó közvetlen falszomszédságról.

Néhány extra tipp a rendeléshez

Válassza a megfelelő méretű és típusú konténert. A méret lehet 3, 4, 6, 8 vagy akár 10 m3 is, erről a hulladék várható mennyiségétől függően kell dönteni, méghozzá előre, tehát alaposan meg kell fontolni, melyik legyen. A típust a hulladék összetétele határozza meg, ebben a tekintetben megkülönböztetünk sittes és vegyes konténert, veszélyes hulladék viszont egyikbe sem kerülhet.

Egyeztessen a konténeres céggel a szállításról és a fizetésről. Az ár függ a hulladék típusától, a konténer méretétől, a szállítás távolságától és a bérlés időtartamától is, de célszerű mindenről egyeztetni. A kiszállítás és a visszavétel időpontját is pontosan meg kell beszélni előre, ezen felül ne felejtse el jelezni, ha valamilyen egyéb, egyedi igénye merül fel.

Velünk a konténerbérlés Budapest minden városrészében könnyen megy, és ha az előkészületek során kérdése merülne fel, szívesen segítünk. Nézzen szét honlapunkon, ismerkedjen meg a szolgáltatás lehetőségeivel és tájékozódjon előre árainkról, hogy még könnyebben menjen a tervezés, ha pedig minden készen áll, várjuk megkeresését megadott elérhetőségeink valamelyikén!

Telefon: +36309420320
E-mail: beckertrans@amcomp.hu